4 months in the US! - Reisverslag uit Southaven, Verenigde Staten van Maureen Berg - WaarBenJij.nu 4 months in the US! - Reisverslag uit Southaven, Verenigde Staten van Maureen Berg - WaarBenJij.nu

4 months in the US!

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

18 November 2018 | Verenigde Staten, Southaven

Wat gaat de tijd snel zeg... ik heb het gevoel dat ik dat elke keer weer zeg, maar dat laat wel zien dat het ook echt zo is. En wat is er weer veel gebeurd. Zo is het voetbal seizoen nu oficieel begonnen en hebben we ook al wat wedstrijden achter de rug. Altijd erg leuk!

Op school gaat het goed. Mijn school vakken zijn veranders. Ik heb nu Zoology, sociology, theater en voetbal nogsteeds aan het einde van de dag. Ik heb het nogsteeds goed naar mijn zin op school.

Ook mijn host familie is een klein beetje veranderd. Sons gisteren is er een nieiwe exchange student bij ons komen wonen. Ze komt uit San Marino. Met haar vorige host familie ging het wat minder goed dus was ze op zoek naar een andere.

Het is nu Thanksgiving vakantie en daar ben ik toch wel blij mee. We hebben 1 week vakantie. En donderdag 22 November is thanksgiving!


  • 19 November 2018 - 15:23

    Lian:

    donderdag 22 november denk ik.
    Eten jullie dan ook kalkoen?
    Veel plezier en groetjes aan de familie!

    Lian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Going on an exchange year to the USA for 10 months!

Actief sinds 11 Juli 2018
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 3450

Voorgaande reizen:

18 Juli 2018 - 01 Juni 2019

Exchange Year!

Landen bezocht: