2 maanden in the US - Reisverslag uit Southaven, Verenigde Staten van Maureen Berg - WaarBenJij.nu 2 maanden in the US - Reisverslag uit Southaven, Verenigde Staten van Maureen Berg - WaarBenJij.nu

2 maanden in the US

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Maureen

17 September 2018 | Verenigde Staten, Southaven

Morgen, precies 2 maanden geleden stapte ik in het vliegtuig om een nieuw avontuur aan te gaan. De tijd vliegt voorbij en wat heb ik het naar mijn zin hier. Toch ga ik steeds meer dingen uit Nederland missen. Mijn vrienden, familie en Isha (mijn hond).

De laatste weken heb ik dus elke dag voetbal training tijdens school, dat is hier namelijk een schoolvak. In het begin was het toch wel zwaar om elke dag te trainen, ik had last van vermoeide spieren, maar gelukkig gaat het een stuk beter nu.

Ook heb ik me aangemeld voor de internationale club op school. We hebben nog maar 1 meeting gehad, maar dat was al erg leuk! Dus ik kijk uit naar de volgende keren dat we iets gaan doen!

Deze week hebben mijn host mom, host zus en ik kaartjes voor Ed Sheeran concert gekocht. Hij zal 6 oktober optreden in Nashville. We gaan dan een weekendje naar Nashville om naar zijn concert te gaan en om daar de toerist uit te hangen. Daar heb ik zin in!

Afgelopen week heb ik mijn tussentijdse rapport gekregen, en ik heb allemaal A's. Dat is het hoogste haalbaar hier. De cijfers gaan van 0 tot 100. Waarbij 100 het beste is. Tussen de 90 en 100 is een A.

Het is hier overigens nog steeds erg warm. vaak rond de 30 graden Celsius.

  • 17 September 2018 - 05:16

    Lian:

    Hoi Maureen,

    We zorgen goed voor Isha, dus geen zorgen.
    Heel veel plezier bij het concert van Ed Sheeran, a dream come true!
    Wij missen jou ook.

    Groetjes, Isha & mama

  • 17 September 2018 - 06:22

    Ria:

    Oh wat leuk om te lezen Maureen!
    Wat gaat het goed met je! Dat had ik ook eigenlijk wel verwacht.
    En dan straks naar Nashville! Wat gaaf.
    Je wordt in Nederland ook gemist, maar zo ben je ook weer een beetje bij ons.
    Hier is het ook nog steeds lekker weer, gelukkig geen 30 graden. Maar de herfst komt er al een beetje aan.

    Groeten van Ria

  • 18 September 2018 - 17:52

    Tante Marianne:

    Ha nichtje! Cool zeg, Ed Sheeran!!!
    Nederland ook lekker warm deze week

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Going on an exchange year to the USA for 10 months!

Actief sinds 11 Juli 2018
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 3454

Voorgaande reizen:

18 Juli 2018 - 01 Juni 2019

Exchange Year!

Landen bezocht: